Wulp – Numenius arquata

 

 

Meer Wulpen maar nu in de regen.

 

Vanmorgen keek ik uit het raam en zag een rode gloed van de zon dus ik op de scootmobiel naar de Starrevaart.

Maar wat een verschil met gisteren voordat ik er was begon het te miezeren en het was een stuk koeler.

Maar op de brug over de Vliet was het even droog en daar zag ik de zon weer.

Snel een foto gemaakt want je weet maar nooit

Ik had het kunnen weten want ochtend rood geeft water in de sloot zei mijn opa altijd.

en ja hoor vlak voor de vogelhut werd het donkerer en begon het weer te regenen.

fotograferen was niet te doen slecht licht iso 800 F 5.6 en sluitertijd 1/40 sec. dat gaat dus niet.

Gelukkig klaarde het na een half uurtje wat op en was het licht beter.

Na twee uurtje ging ik voldaan weer naar huis en natuurlijk was het weer gaan regenen.

 

 

 

 

 

5 thoughts on “Wulp – Numenius arquata

  1. Mooie serie Frans. Die rode kleur is volgens mij van ver voor mijn wekker afloopt, nooit gezien…..
    De vogels op de zandplaat kunnen beter naar het riet gaan, lekker uit de wind, het lijkt nogal te waaien…
    Gr Jan W

Geef een reactie

