IJs

 

Nog even doorbijten en dan stijgt de temperartuur weer.

 

5 thoughts on “IJs

  1. Hoi Frans! Door allerlei toestanden ben ik veel linkjes naar fotoblogs kwijt geraakt, maar ik heb je meteen weer toegevoegd
    aan mijn feedreader 😉 Mooi zoals het water midden in de beweging bevroren is en in zwart/wit komt het geheel erg mooi
    tot z’n recht. Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers op jullie winterse weertje, maar kan me voorstellen dat het niet al
    te lang moet gaan duren 😉

  2. Dat waterelement in jouw tuin, dat ik zowieso al zo mooi vind, tovert nu wel hele mooie kunstwerken tevoorschijn samen met koning winter. En jij weet daar dan weer een pracht van een zw/w foto van te maken. Gelukkig gaat de wind wat liggen en dan wordt het wat minder vervelend koud maar ik kan er wel van genieten hoor!

  3. Dit is een heeeeeele mooie z/w-foto Frans. Top!
    Die koude (wind) is inderdaad een beetje teveel, een rondje hond wordt wel erg kort.
    Jammer voor Elske maar dat kan effe niet anders.
    Gr Jan W

Geef een reactie

