UPDATE

De operatie heeft enkele uren geduurd en is goed verlopen.

Met rollator en onder toezicht mag ze alweer wat proberen te lopen dus het begin is er.

Maandag overplaatsing naar verpleeghuis om te revalideren.

Ik moet jullie allemaal bedanken voor de berichtjes en E-mail.

Groetjes van Erica

 

 

Pauze

Dit is voorlopig mijn laatste blog wanneer ik er weer ben weet ik nog niet.

Maar als Erica na de operatie en aansluitende revalidatie snel opknapt

zal het plezier en de tijd om te fotograferen wel weer terug komen dus tot ……

Mijn website

8 thoughts on “

  1. oh frans…. wat een bericht,
    ik hoop dat het allemaal meevalt voor jullie,
    jullie moeten wel erg veel dragen hé.

    mijn gedachten zijn bij jullie,

    xxx

  2. Oh wat een vervelend bericht. Ik wens jullie beide heel veel sterkte en voor Erica een spoedig herstel!
    Groetjes Marjolein.

  3. Frans en Erica veel sterkte voor, tijdens en na de operatie.Op dit moment zijn foto’s maar bijzaak.
    We hopen dat alles goed gaat en dat het gewenste resultaat wordt bereikt.
    Groetjes Jan en Hanny W

  4. Och Frans, ik weet niet wat er met Erica aan de hand is maar ik wens jullie beiden, maar haar in het bijzonder veel sterkte de komende tijd. Hopelijk brengt de operatie wat er van verwacht wordt en een spoedig herstel gewenst!
    groetjes van Ank

Geef een reactie

