Eindelijk het gaat wat beter

 

Afgelopen maanden ben ik maar af en toe weggeweest

en maakte wel wat foto’s.

Dan kom je thuis en is de zin om er wat mee te doen verdwenen

ja ze staan op de pc en daar staan ze prima.

Maar nu het met Erica wat beter gaat krijg ik er ook weer zin in.

Lopen dat zit er voorlopig nog niet in maar we geven de moed niet op

want ze kan nu alweer een paar uur opzitten en met de

rolstoel weet ze zich aardig te redden.

 

Beukenkoraalzwam

 

Week oorzwammetje

11 thoughts on “Eindelijk het gaat wat beter

  1. Via Klaproos kom ik even buurten. Prachtige foto’s maak je, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het weer beter gaat met Erica. Ik wens haar toe dat de genezing zich mag voortzetten. Elke dag een stapje verder! Moed en vertrouwen..
    Warme groeten van Mirjam Kakelbont

  2. Ik las het net bij Klaproos, heerlijk dat ze naar huis mag, blij voor jullie! En nu maar heel snel herstellen hé…
    Blij ook dat ik door haar je blog leerde kennen want hier valt heel wat moois te ontdekken!

  3. Ach ik zie nu pas dat je weer iets gezet hebt. Gelukkig gaat het wat beter in huize Frans en Erica en dan zien we meteen weer mooie foto’s. Is het niet vreemd dat er nu nog paddenstoelen gefliepst kunnen worden? Of zijn deze foto’s van langer geleden? Nah in ieder geval heb je ze vlijmscherp op de ‘gevoelige’ plaat vastgelegd!
    Sterkte en beterschap voor jullie beide! Groetjes 🙂

    • Hallo Marjolein deze foto’s zijn van eerste week januari.
      Nu nog zwammen vinden zal wel aan het zachte weer liggen op 18 januari heb in nog een aardster gefotografeerd dat had ik ook niet verwacht 😉

      Gr. Frans

  4. Ha fijn om weer wat te zien en te horen!! Blij dat er vooruitgang zit in het herstel van Erica.
    Mooie foto’s van deze zwammetjes en die laatste heb ik toevallig laatst ook gefotografeerd, nu weet ik meteen wat het is 🙂

  5. dit klinkt al heel positief wat fijn dat Erica vooruit gaat als deze trend doorzet dan gaat het voorjaar er hopelijk voor jullie wat leuker uitzien, de foto,s zijn geweldig mooi.

  6. Dit is een dubbel positief bericht Frans. Je foto’s zijn top!
    Die Beukenkoraalzwam ken ik niet, moet ik toch beter gaan kijken in het beukenbos!!
    Voor jou en Erica een goed weekend. ‘k Hoop dat ze snel de rolstoel kan verlaten voor de scoot!!
    Gr Jan en Hanny W

    • Hoi wat een geweldige foto s weer .ja gelukkig gaan we de betere kant op nou hopen dat Erica wat minder pijn zal krijgen en eens lekker naar buiten kan . Fijn weekend gr joyce

Geef een reactie

