Nieuw begin

 

Alle aanpassingen voor Erica zijn inmiddels gedaan.

Het was soms heftig want accepteren dat je niet alles meer kan

is een moeilijke en lange weg maar gelukkig kunnen we samen ook lachen

en zo komen we er door.

Erica is ook weer aan het fotograferen daar heeft ze veel plezier in.

Ik heb afscheid genomen van de Nikon D80 (gebruikt Erica nu).

en ga verder met de de Nikon D7100

 

Hier een van de laatste foto’s gemaakt met de D80

 

Groenling

 

De volgende foto’s zijn gemaakt met de D7100

 

Tureluur

 

Fuut

 

9 thoughts on “Nieuw begin

  1. oooh frans en erica, dat is ook wel een tegenvaller denk ik, beseffen dat je moet inleveren, maar je kan wel zeggen hey, ik ben der, en dat is iets wat velen niet kunnen zeggen,
    ik ben er trots op dat ik jullie mag kennen, 2 vechters, voro het goeie leven,
    en jullie foto’s doen me altijd een groot plezier, met je 7100 ga je ook al om alsof het je dagelijkse werk is frans:-)
    petje af, ik heb er een dikke studie voor moeten volgen:-)

    fijn dat jullie er weer zijn,

    Lieve groeten.
    xxx

  2. Ah Frans, goed om te horen dat het bij jullie nu beter gaat. De acceptatie van het niet meer kunnen zoals je wilt, is geen kattenpis, maar samen lachen maakt veel goed. Gefeliciteerd met je nieuwe fliepsding, prachtige foto’s, hoewel de 1e ook niet verkeerd is! Heel veel fotoplezier weer met jullie 2en. Grtjs 🙂

  3. Gefeliciteerd met je nieuwe camera dat je er heel veel plezier van mag gaan hebben en vooral als je weer samen kunt gaan fotograferen dat maakt het nog een stuk leuker.

  4. Hoi Frans leuke foto’s joh, ik hoop maar dat er vele vogels neer strijken in jullie mooie opgeknapte tuin ?? En zo niet dan maar richting de Horsten .gr joyce

  5. Super Frans, voor Erica, voor jou… dus voor jullie. Maar ook voor ons, want wat een mooie nieuwe beelden.
    Dat is waarschijnlijk ook door andere lens?? De Groenling vind ik ook nog steeds een goede foto hoor!!
    Fijn dat er nu wat rust is in alles. Als jullie er samen op uit kunnen en het weer werkt mee,
    dan kan het nog een mooie zomer worden. Geniet nu samen van dit mooie weekend.
    Gr Jan W

  6. Heel herkenbaar dat het moeilijk is te aanvaarden dat je niet alles meer kunt maar ik ben blij te lezen dat jullie samen ook kunnen lachen en ook dat Erica weer plezier in het fotograferen heeft. Zo komen jullie er samen wel door!
    Wat zijn je foto’s met de nieuwe camera mooi en helder Frans, super hoor!
    Fijn weekend!

Geef een reactie

