Weinig licht in de Horsten dus hoge Iso

 

Het was een grauwe ochtend maar een ritje door de Horsten is altijd genieten.

De Iso aardig omhoog om een behoorlijke foto zonder flits te kunnen maken.

 

Gele Aardappelbovist – Scleroderma citrinum (800 Iso)

 

Parelstuifzwam – Lycoperdon perlatum (800 Iso)

 

Sombere Honingzwam – Armillaria ostoyae (800 Iso)

Hier heb ik een 5 watt led zaklamp gebruikt voor de belichting.

Moest alleen de kleurbalans corrigeren.

 

Vliegenzwam – Amanita muscaria

Deze stonden zo ongunstig dat ik naar de 1000 Iso moest.

 

14 thoughts on “Weinig licht in de Horsten dus hoge Iso

  1. Hallo Frans, prachtige serie! Ik ken je via de site van Ank. Nu heb ik een vraagje en ik hoop dat je mij kunt helpen. Ik wil fotobloglijst op mijn wordpress zetten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik heb een code gekregen maar ik heb geen idee waar ik die moet neer zetten. Hoop dat je mij kunt helpen, alvast bedankt

Geef een reactie

