Eindelijk weer een blogje

 

Eindelijk na lange tijd weer een blogje.

Alleen wat vogels in de tuin gefotografeerd.

 

De Heggennus laat zich nu elke dag zien

misschien heeft hij in het voorjaar weer en nestje in de klimop.

 

Het Roodborstje is zoals altijd druk bezig soms zit

hij op de vensterbank en kijkt naar binnen.

 

 

Dan laat in de middag Houtduiven in de tuin.

Dagelijks is er wel 1 maar 3 nog nooit.

Weinig licht dus Iso maar eens op 1000 gezet.

en het resultaat valt mij mee.

 

 

10 thoughts on “Eindelijk weer een blogje

  1. Ha die Frans, daar ben je weer. Volgens mij heb ik iedere dag gekeken of ik een nieuwe blog bij je zag. Toch niet goed gekeken! Grappig dat roodborstje op de vensterbank. Is daar niet toevallig ook een liedje over? 😀
    Heerlijk hè die vogels in de tuin, kun je zo van achter het raam fliepsen.
    Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed is (en blijft). Groetjes ook voor Erica.

  2. wat fijn om je weer eens te mogen zien Frans, hoop dat het niet bloggen niks met jullie gezondheid te maken heeft,
    je foto’s zijn als vanouds gewoon mooi

  3. Hoi Frans dat roodborstje is toch zeker voor mij gefotografeerd ???? Daar kan ik wel een tuin poster van laten maken.je weet ik krijg dat nooit voor elkaar .gr ook voor Erica en een fijn weekend gr joyce

  4. Goed om weer foto’s van je te zien Frans. Prachtige ‘statieportretten’ van de Heggenmus en de Roodborst. De Houtduiven plunderen bij mij altijd het vogelvoer, soms heb ik er wel 6 zitten plus nog eens zoveel Turkse tortels! En bij mij is het ook met eentje begonnen, dus pas maar op! *lol*

  5. Leuk Frans, mooi dat je weer een blog hebt.
    Ben jaloers op je heggenmus, ze zijn moeilijk te kieken, ze zijn zo snel!!
    Voor jou en Erica en goed weekend gewenst. Groetjes Jan W

Geef een reactie

